Màrqueting per a l'Oficina de Turisme

El projecte per a l'Oficina de Turisme es centrarà en "Manresa 2022" per tal d'aconseguir accions conjuntes pel 500è aniversari de l'estada de Sant Ignasi a Manresa.

 

En l’assignatura Polítiques de màrqueting de 2n curs del CFGS Gestió de vendes i espais comercials, l’alumnat farà un projecte de màrqueting per a l’Oficina de Turisme de Manresa, al llarg de tot el curs acadèmic, que serà l’eix de l’assignatura ja que s’anirà treballant al ritme marcat per les classes teòriques, de manera que l’alumnat anirà aplicant a aquest projecte la teoria que es treballi a l’aula.

Partint d’una metodologia concreta que es treballa a classe i aprofitant els recursos que tenim en l’entorn de la ciutat, el projecte consisteix a deduir un conjunt de productes per a la Oficina de Turisme.

L’alumnat del CFGS Gestió de vendes i espais comercials intervindrà per fer l’anàlisi de l’entorn i la deducció de les estratègies de màrqueting que han de permetre aconseguir els objectius fixats. A partir dels resultats de l’anàlisi i d’aquestes estratègies, es deduiran les accions, que es concretaran en uns packs turístics dirigits a un públic objectiu concret, en què tot haurà d’estar completament muntat i detallat.

I això es farà en format de treball en equip, de manera que els diversos equips constituïts a l’aula podran fer les seves propostes, consistents a oferir diverses possibilitats a l’entitat, deduïdes i argumentades convenientment.

L’Oficina de Turisme ens ha demanat de centrar-nos tant com sigui possible en el tema “Manresa 2022”, per aconseguir accions de cara a l’any en què la ciutat celebrarà el 500è aniversari de l’estada de Sant Ignasi a Manresa.

Per això, Ivan Padilla, coordinador de l’Oficina de Turisme de Manresa, va venir a la nostra aula a presentar l’entitat i explicar les línies d’actuació que actualment porten a terme en l’àmbit del màrqueting, així com els principals elements sobre els quals actuen, com ara el carrer del Balç, la Seu, la Cova, l’Anella Verda i la torre Lluvià, el Modernisme, etc. També va detallar els diferents productes que tenen actualment, com ara les visites a la Manresa medieval, la Manresa Ignasiana, la Manresa Modernista, els diversos senders de l’Anella Verda, entre d’altres.

Finalment, va exposar l’objectiu actual de l’Oficina, concretat en la promoció de Manresa com a destí turístic i de pelegrinatge espiritual, amb el foment del Camí Ignasià, la Cova com a centre d’espiritualitat i la mateixa ciutat de Manresa.

Joan Soler 

 



Seguiment tutors



Quadern alumnat



Aula virtual



Notícia premsa

 NaciódigitalonaBAGES



Institut Guillem Catà

 


 

25 dels 25 - 25 anys de l'institut


          VINE A VEURE'NS i no et perdis: MAPA
           C/ Rosa Sensat, 6-8 de Manresa (08243)

                     Telèfon: 93 877 37 05 | Correu-e