Màrqueting per a la microcaravana

L’alumnat del 2n curs del CFGS farà una proposta de pla de màrqueting per a produir i comercialitzar la microcaravana que va fer l’alumnat de Fusteria durant el curs passat.

 

Dins dels mòdul formatiu de Polítiques de màrqueting, els alumnes de segon faran una proposta de pla de màrqueting per a l’empresa del sector de fusteria que està interessada a produir i comercialitzar la microcaravana que va fer, com a prototip, l’alumnat de 2n de Fusteria durant el curs passat. Per això, la Laura Moreno, representant de la direcció de Fusteria Veta, empresa de Súria interessada en el projecte, i l’exalumne de Fusteria Adrian Buzón van ser a l’aula de Màrqueting per presentar a l’alumnat tant l’empresa com el seu projecte de fabricació.

La Fusteria Veta s’està plantejant la fabricació en sèrie de la microcaravana, amb les modificacions i millores que consideri convenients d’introduir al prototip construït en el nostre institut, cosa que pot permetre a aquesta empresa obrir una nova línia de negoci.

I és aquí on l’alumnat d’aquest cicle formatiu intervindrà per fer l’anàlisi de l’entorn, tant macroeconòmic com microeconòmic, el plantejament de les estratègies de màrqueting i la deducció de les accions més convenients segons els resultats de l’anàlisi feta.

Tot això es farà en format de treball en equip, en què els diversos equips constituïts a l’aula podran fer les seves propostes, que han de permetre a l’empresa disposar de diverses possibilitats viables.

Aquesta pràctica docent serà l’eix vertebrador del mòdul de Polítiques de màrqueting, de forma que s’anirà desenvolupant paral·lelament a les classes de teoria perquè l’alumnat pugui anar aplicant-la.