VALOR AFEGIT

Quin és el valor afegit que aporten els Cicles de Comerç i màrqueting de l’INS Guillem Catà?

Sobretot la metodologia tan pràctica amb la que es treballa, que garanteix la qualitat de la formació que pot aconseguir l’alumnat, i que es fonamenta en dos elements que ens diferencien de la resta de centres educatius:

 

1r- Els tallers i equipaments

En les nostres aules i tallers, amb uns 250 metres quadrats de superfície que ens permeten fer activitats de venda, de gestió d’un establiment, d’utilització dels TPV i caixes registradores, de disseny i muntatge d’aparadors, d’implantació de promocions en el punt de venda, d’atenció telefònica al client, d’organització de l’equip de venda, etc.

Amplia aquesta informació...

 

2n- Les activitats pràctiques fetes en empreses i entitats del nostre entorn

El contacte tan intens que tenim amb el món empresarial del nostre entorn ens permet fer activitats basades en situacions reals d’aquestes empreses.

Així, fem treballs d’anàlisi i millora d’establiments comercials, treballs de disseny i muntatge d’aparadors a l’empresa, estudis de mercat, plans de màrqueting per a una empresa en concret, propostes de millora del marxandatge i la implantació de productes, anàlisi de la superfície de venda, etc.

A tall d’exemple, la relació d’estudis de mercat reals fets d’acord amb l’Ajuntament de Manresa, amb Associacions de comerciants de la ciutat, o amb empreses i entitats, és la següent:

• Estudi de l’evasió de compra entreManresa i Vic   (98/99)

• Perfil del client del C/ Urgell   (99/00)

• Estudi de l’oferta comercial i el perfil del client del C/ St.Miquel (00/01)

• Estudi dels motius del nivell de venda actual del C/ Nou    (01/02)

• Estudi de la imatge que en te el client del comerç del C/ Nou  (02/03)

• Estudi del mercat ambulant (oferta i demanda) de la Font dels Capellans, (03/04)

• Estudi del perfil del client del Mercat Municipal de Manresa  (04/05)

• Anàlisi de 4 establiments de Supermercats Llobet  (05/06)

• Perspectives del comerciant de Manresa davant el C.C.Fàbrica Nova  (06/07)

• Anàlisi del servei que el comerciant manresà manifesta donar al seu client (07/08)

• Estudi de la visió del client manresà respecte al projecte Fàbrica Nova  (08/09)

• Estudi del “no client” del Mercat de Puigmercadal (09/10)

• Perfil del client del C/Barcelona, i valoració que en fa de les accions comercials (10/11)

• Anàlisi del client de Manresa Centre Actiu (12/13)

• Estudi del nivell de notorietat d’AMPANS (13/14)

• Estudi del client de la zona comercial del centre de Manresa (14/15)

• Estudi del “no client” del Mercat de Puigmercadal, de com  valora aquest Mercat, i dels motius per no comprar-hi (15/16)